Редакції «National Geographic Україна»
Шановна редакціє! Ми, читачі «National Geographic Україна», вважаємо за потрібне повідомити Вас про свою стурбованість щодо наявності у журналі реклами алкогольних напоїв.
На нашу думку, «National Geographic Україна» має усі шанси стати не просто успішним науково-популярним журналом України, а також сімейним журналом, який цікавий як батькам, так і дітям. Складається враження, що це не враховується редакційною політикою видання. Так, наприклад, у травневому номері журналу поруч із зображенням динозаврів, що надзвичайно привертають дитячу увагу, була розміщена реклама коньяку (стор. 18-19).
«National Geographic Україна» не порушує чинного законодавства, адже він не є підлітковим чи дитячим журналом. Та велика кількість цікавої інформації, яскравих фотографій із зображенням тварин і природи робить журнал напрочуд привабливим для дітей та підлітків, які в результаті стають випадковими споживачами «дорослої» реклами. Ця реклама має здатність виховувати у дітей з раннього віку прихильність до нездорового способу життя, як на свідомому, так і на підсвідомому рівнях.
Просимо шановну редакцію «National Geographic Україна» врахувати думку громадськості та прибрати зі сторінок журналу неприйнятну для дитячої аудиторії рекламу алкоголю чи інших шкідливих для здоров’я речовин.
З повагою, нижчепідписані
Петиція Приберіть рекламу алкоголю зі сторінок «National Geographic Україна» до Редакції «National Geographic Україна» була створена и написана Читачі журналу «National Geographic Україна» (moroz_lp@ukr.net). Ця петиція знаходиться на публічному Інтернет-сервері OnlinePetition.In.Ua. Власники служби та спонсори не пов’язані з петицією. По технічними та іншим питанням звертайтесь на webmaster@onlinepetition.in.ua
Приберіть рекламу алкоголю зі сторінок «National Geographic Україна»
Шановна редакціє! Ми, читачі «National Geographic Україна», вважаємо за потрібне повідомити Вас про свою стурбованість щодо наявності у журналі реклами алкогольних напоїв.
На нашу думку, «National Geographic Україна» має усі шанси стати не просто успішним науково-популярним журналом України, а також сімейним журналом, який цікавий як батькам, так і дітям. Складається враження, що це не враховується редакційною політикою видання. Так, наприклад, у травневому номері журналу поруч із зображенням динозаврів, що надзвичайно привертають дитячу увагу, була розміщена реклама коньяку (стор. 18-19).
«National Geographic Україна» не порушує чинного законодавства, адже він не є підлітковим чи дитячим журналом. Та велика кількість цікавої інформації, яскравих фотографій із зображенням тварин і природи робить журнал напрочуд привабливим для дітей та підлітків, які в результаті стають випадковими споживачами «дорослої» реклами. Ця рекла... >>